Tajemství odhaleno! 7 důvodů, proč mi práce zdarma vydělává miliony

Čeká nás boom „Messengerových databází“?

Co se týče online trendů, v Česku jsme vždy trošku pozadu. Může to být nevýhoda, nebo také OBŘÍ VÝHODA! Když se člověk koukne na americký online trh, jako by měl křišťálovou kouli, která odhaluje, co bude fungovat v Česku za pár týdnů, měsíců či let. No, a co za oceánem v online marketingu letí právě teď?...

[říjen 2017] Co funguje skvěle právě teď?

Co funguje v online marketingu skvěle v říjnu 2017? Ne, není to email-marketing, ani sociální sítě. Je to něco mnohem lepšího! Objevil jsem zbrusu nový marketingový kanál, která mi fakt velmi dobře funguje. (Právě se zde rozdávají karty, a vidím v tom velký potenciál!) Zatímco email-marketing a další druhy online marketingu stagnují, či dokonce přestávají fungovat, tak...

Proč (a jak) testovat vstupní stránku

Před pár dny jsem ve Facebookové skupině PZE zveřejnil ANKETU: Měříte konverzi vstupní stránky? Provádíte A/B testování? Jak myslíte, že to dopadlo? Mně osobně odpovědi vyrazily dech! Hlasovalo 49 lidí, a z nich pouze 11 řeklo, že konverzi měří a provádí A/B testování. To je celkem málo, vzhledem k tomu, jak moc je to důležité! (a...

Tajný KLÍČ K PRODEJI, aneb jak inspirovat zákazníky k akci

Okamžitý zájem o váš produkt? Otevření peněženky? Prodej? Tohle by si řada prodejců a obchodníků přála, bohužel to tak moc často nebývá. Lidé se do akce nehrnou. Nekupují. Nedělají to, co byste po nich chtěli.  No, a obchodníci si pak myslí, že je to tím, že prodávají málo. Měli by víc tlačit. Víc se snažit....

Co musíte 100% vědět o zákazníkovi, pokud chcete prodat

Co může být kámen úrazu, kvůli kterému nedokážete svůj produkt nebo službu prodat i přesto, že dokáže lidem velmi pomoci? Zde je odpověď...

Nejrychlejší způsob, jak zvýšit zisk z email-marketingu na dvojnásobek

„Můj produkt se neprodává! Předělal jsem svůj prodejní proces stokrát, ale stále mi to nefunguje tak, jak bych si přál.” …svěřil se mi klient (říkejme mu třeba Marek) v mém mentoring klubu, zatímco jsem si procházel jeho stránky a hledal jsem příčinu jeho problémů. “Lidé čtou mé články, líbí se jim. S návštěvností webu nemám...

Geniální způsob, jak mít zdarma Facebookovou reklamu

Když přijde na online podnikání, setkávám se denně s lidmi, kteří za klíčový problém považují nízkou návštěvnost svého webu a bezradnost v tom, jak web efektivně zapropagovat. Říkají, že placená reklama je pro ně příliš drahá. Jenže, co když toto není opravdový problém, ale jen nepochopení celé situace? Spoustu lidí problém s nízkou návštěvností nikdy nevyřeší...

Z NULY NA MILION, aneb 3 životní lekce z budování 20+ milionového online byznysu

Jste-li stejní jako já, pak nechcete otročit v kanclu 8 hodin denně. Raději si chcete plnit SVÉ SNY, než sny svého šéfa. Chcete se na nový den těšit. Trávit ho tím, co vás naplňuje. Pracovat, když sami chcete. A když na to přijde, udělat si víkend třeba v úterý [...]

3x PROČ ještě NEjste vyhledávanou značkou na trhu

„Málem jste nám umřel.“ Přes nemocniční přístroje sotva slyším hlas bílého anděla. Sestřičky. Nic jsem si nepamatoval. Hlava mě bolela jako střep. Z žil na zápěstí mi trčely hadičky. „Zkolaboval jste na ulici. Prasklo vám zanícené slepé střevo.“ Co? Slepé co? – Rozhlížím se kolem sebe. V tom mě probodne řezavá bolest z boku. „To nemyslíš vážně!...

Tajemství úspěchu? PoKRAČovat i tam, kde to ostatní už vzdali!

„Nikdo Vás nezná. Nemáte šanci. Jste hazardér!“ Přesto jsem si dovolila nepodepsat pro mě nevýhodné pokračování pracovní smlouvy. Po 20 letech lpění na „jistotách“ jsem si najednou uvědomila, že už NECHCI, aby někdo jiný rozhodoval o MÉM životě [...]