Tajemství odhaleno! 7 důvodů, proč mi práce zdarma vydělává miliony

CLANEK-EMAIL-MARKETING.001

Nejrychlejší způsob, jak zvýšit zisk z email-marketingu na dvojnásobek

„Můj produkt se neprodává! Předělal jsem svůj prodejní proces stokrát, ale stále mi to nefunguje tak, jak bych si přál.” …svěřil se mi klient (říkejme mu třeba Marek) v mém mentoring klubu, zatímco jsem si procházel jeho stránky a hledal jsem příčinu jeho problémů. “Lidé čtou mé články, líbí se jim. S návštěvností webu nemám...

fb-zdarma.001

Geniální způsob, jak mít zdarma Facebookovou reklamu

Když přijde na online podnikání, setkávám se denně s lidmi, kteří za klíčový problém považují nízkou návštěvnost svého webu a bezradnost v tom, jak web efektivně zapropagovat. Říkají, že placená reklama je pro ně příliš drahá. Jenže, co když toto není opravodvý problém, ale jen nepochopení celé situace? Spoustu lidí problém s nízkou návštěvností nikdy nevyřeší...

clanek-vize-001

Z NULY NA MILION, aneb 3 životní lekce z budování 20+ milionového online byznysu

Jste-li stejní jako já, pak nechcete otročit v kanclu 8 hodin denně. Raději si chcete plnit SVÉ SNY, než sny svého šéfa. Chcete se na nový den těšit. Trávit ho tím, co vás naplňuje. Pracovat, když sami chcete. A když na to přijde, udělat si víkend třeba v úterý [...]

kniha-krest

3x PROČ ještě NEjste vyhledávanou značkou na trhu

„Málem jste nám umřel.“ Přes nemocniční přístroje sotva slyším hlas bílého anděla. Sestřičky. Nic jsem si nepamatoval. Hlava mě bolela jako střep. Z žil na zápěstí mi trčely hadičky. „Zkolaboval jste na ulici. Prasklo vám zanícené slepé střevo.“ Co? Slepé co? – Rozhlížím se kolem sebe. V tom mě probodne řezavá bolest z boku. „To nemyslíš vážně!...

Young woman resting on a wooden jetty looking at the calm sea on sunny summer day. Vintage

Tajemství úspěchu? PoKRAČovat i tam, kde to ostatní už vzdali!

„Nikdo Vás nezná. Nemáte šanci. Jste hazardér!“ Přesto jsem si dovolila nepodepsat pro mě nevýhodné pokračování pracovní smlouvy. Po 20 letech lpění na „jistotách“ jsem si najednou uvědomila, že už NECHCI, aby někdo jiný rozhodoval o MÉM životě [...]

prednaska

7 tajných triků, jak proměnit zákazníky v opravdové fanoušky

Celé moje podnikání vzniklo díky tomu, že jsem na začátku založil svůj první blog. Možná si říkáte, proč zrovna psaní článků? Jednoduše to byl nejlepší způsob, jak vybudovat komunitu a dát o sobě lidem vědět. Dělal jsem to dlouho předtím, než mi moje “komunita” vydělala první peníze. Ještě před tím, než se člověk stane zákazníkem,...

delfin

Jak si získat důvěru a připravit zákazníka k nákupu

Za tu dobu, co podnikám, jsem se toho naučil poměrně dost. Stejně se ale vracím k jednomu bodu, který je ve skutečnosti klíčový a nejdůležitější. Zákazník, který ve vás nemá důvěru, od vás nikdy nenakoupí! To dává smysl, co říkáte? Tohle je důležité pro kohokoli. Ať už máte velkou e-mailovou databázi, nebo čarujete s menším...

clanek-emaily-001

Jak vytvořit emailovou databázi, která vydělává peníze

Mám na vás důležitou otázku. Kolik máte ve svojí databázi e-mailů? Nebo možná. Máte vůbec nějakou e-mailovou databázi? Představte si, že máte vlastní banku. A kdykoli do téhle banky přijdete, dostanete peníze. To přesně je e-mailová databáze.  V okamžiku, kdy ji máte, a lidé uvnitř vaše emaily čtou rádi, nemusíte se již shánět po klientech. Vaše...

prvni-pomoc.001

První pomoc při prokrastinaci… (praktické cvičení)

Možná se čas od času přistihnete, jak koukáte na internet, čtete Facebook, sledujete seriály (nebo televizi), přestože moc dobře víte, že vás čeká důležitý úkol, který dnes musíte (a nebo chcete) udělat […] Možná znáte svoje cíle dobře, ale přesto neustále odkládáte (!). Nemáte dost energie na to začít. Kolem vás je příliš mnoho vyrušení....

IMG_1237 (kopie)

Co dělat, když zákazníci nekupují… aneb jak klienty inspirovat k akci

Zájem, akce, prodej. To zní dobře, bohužel to tak moc často nebývá. Lidé se do akce nehrnou. Nekupují. Nedělají to, co byste po nich chtěli.  Je řešením nátlak? Já jsem pro to, aby se na lidi zbytečně netlačilo. Nedělá to dobrotu a nebuduje se tím se zákazníkem dobrý vztah. Sice koupí, ale pak má špatný...