Čeká nás boom „Messengerových databází“?

Co se týče online trendů, v Česku jsme vždy trošku pozadu. Může to být nevýhoda, nebo také OBŘÍ VÝHODA!

Když se člověk koukne na americký online trh, jako by měl křišťálovou kouli, která odhaluje, co bude fungovat v Česku za pár týdnů, měsíců či let.

No, a co za oceánem v online marketingu letí právě teď?

Pár měsíců zpátky jsem poprvé zaznamenal, že nejlepší online marketéři světa, stáčí svou pozornost na “Chat-boty” a “Messenger marketing”.

Co to je ten “Chat-bot” a jak “Messenger marketing” používat?

Tak jako to s novými trendy dělám vždycky, rozhodl jsem se i “Messenger marketing“ ověřit na CZ/SK trhu v praxi!

No, a jak to fungovalo?

Velmi rychle (během pár dnů) jsem nasbíral „Messengerovou databázi” o velikosti 1,7 tisíce lidí. O velikosti databáze to však není. Klíčová jsou čísla… A tady jsem zůstal v šoku!

Zatímco u email-marketingu je čtenost zpráv kolem 20% a cca 3% lidí klikne na odkaz… Messenger marketing je úplně někde jinde!

Zcela běžná je zde čtenost 90% a 25% prokliknutí na web není výjimkou. Zde je důkaz…

Když jsem tohle viděl, řekl jsem si: “Wow! Tak tohle jsou čísla, které vám dnes jiný marketingový kanál nedá!“

Ano, chápete to dobře! Pokud chcete na web přivést 500 lidí, musíte mít v emailové databázi 16.500 lidí – NEBO – jen 1.600 lidí v databázi FB Messengeru.

Otázka zní: Stojí za to využít tu příležitost dřív nežvaše konkurence? (dokud je vytvořit Messengerovou databázi velmi snadné…)

Chtěli byste vědět, jak Messenger marketing využívat v praxi? (a získat krok za krokem návod, jak ho začít využívat i ve vašem byznyse..)

Co kdybych vám pomohl vybudovat seznam několika tisíc lidí, kteří chtějí odebírat vaše zprávy skrze FB Messenger?

Znamená to, že byste zvýšili zájem o váš online obsah? Věřte mi, že ano!

To je důvod, proč jsem vytvořil zbrusu nový trénink „MESSENGEROVÁ REVOLUCE?“

REVOLUČNÍ ZPŮSOB, JAK VYUŽÍT FB MESSENGER VE VAŠEM BYZNYSE

Mým cílem je sdílet s vámi nejnovější postřehy a zkušenosti s budouváním „Messengerové databáze“ a ukázat přesný postup, jak s Messenger marketingem pracovat.

Ukážu vám, jak získávat do Messengerové databáze nové lidi. Co a kdy jim poslat. Jak si vše nastavit po technické stránce. Jaké nástroje jsou potřeba.

Chcete vědět o tréninku „MESSENGEROVÁ REVOLUCE” více? Zde najdete všechno podstatné >> 

Pavel

P.S.: Vyzkoušejte Messenger marketing v praxi! Stačí kliknout na tento odkaz – budete přesměrováni do FB Messengeru, pošlu vám zprávičku, na které uvidíte v praxi, jak Messenger marketing funguje.

Pavel Říha
Pavel je online stratég & mentor, podnikatelům v oblastech zdraví, vztahů, financí a osobního růstu odhaluje chytré strategie, jak se díky internetu stát vyhledávaným expertem, pomoci mnohem více lidem a zároveň vydělat více peněz s menším úsilím [...] Přečtěte si Pavlův neuvěřitelný příběh zde >>
Komentáře