Geniální způsob, jak mít zdarma Facebookovou reklamu

Když přijde na online podnikání, setkávám se denně s lidmi, kteří za klíčový problém považují nízkou návštěvnost svého webu a bezradnost v tom, jak web efektivně zapropagovat.

Říkají, že placená reklama je pro ně příliš drahá. Jenže, co když toto není opravdový problém, ale jen nepochopení celé situace?

Spoustu lidí problém s nízkou návštěvností nikdy nevyřeší – a dokonce ani nemohou – protože skutečný problém leží někde jinde…

Osobně sám za jakoukoliv propagaci nerad utrácím a proto jsem pátral:

Jak využít Facebook jako prakticky neomezený zdroj návštěvnosti, a přitom ze reklamu ze své kapsy nezaplatit ani korunu?

Není to tak dlouho, co jsem se rozhodl otestovat jeden velmi zvláštní postup a zůstal jsem zírat s otevřenou pusou, jak skvěle to zafungovalo…

Nastavil jsem FB reklamu a oslovil 185.929 lidí. Za necelý týden jsem rozšířil svojí e-mailovou databázi o 3.347 kontaktů.

CD451ACC-8A59-499D-8529-610B4448B9B4

A za tuto reklamu jsem přitom ze své kapsy doopravdy nezaplatil nic.

Cože? Vážně je to možné!

Ano! Opakovaně to v praxi používám již nějakou dobu a svou e-mailovou databázi jsem díky tomu rozšířil o desítky tisíc lidí!

Počkat, počkat…

Znamená to tedy, že mi Facebook opakovaně mou reklamu v hodnotě desítek tisíc korun neúčtoval?

Objevil jsem kličku, jak na Facebook vyzrát? A nebo jsem někde získal kupón, který mou reklamní kampaň financoval?

No, to asi sotva.

Jak je tedy možné, že reklama na Facebook byla pro mě nejen zdarma, získal jsem obrovskou databázi a ještě jsem pár tisíc korun vydělal?

pripadova-studie2

KLIKNĚTE ZDE A ZÍSKEJTE PŘÍPADOVOU STUDII

Faktem je, že většina začátečníků, kteří zkouší FB reklamu nevydělá, protože nemají jasno v jedné věci:

Sledují špatná čísla, a nevědí, na co se ve skutečnosti zaměřit.

Nevědí, kolik můžou zaplatit za jeden proklik, aby byli v plusu – a ještě důležitěji – nevědí, kolik můžou zaplatit za získání kontaktu do e-mailové databáze, aby jim následně přinášel dlouhodobý zisk.

Efektivní zpeněžení návštěvnosti a kontaktů v e-mailové databázi je skutečným klíčem.

Čím větší hodnotu má nový kontakt v databázi, tím více si můžete dovolit investovat do reklamy a zároveň vědět, že vás to nic nestojí (či dokonce vyděláváte).

Pokud podnikáte přes internet, váš skutečný problém není v nízké návštěvnosti…

Váš skutečný problém spočívá v tom, zda-li dokážete svou návštěvnost efektivně zpeněžit.

Schválně, představte si situaci, kdy vkládáte do reklamy stokorunu, a ještě dříve než vám Facebook stokorunu strhne z účtu, vy máte již na svém účtu rovnou dvě stě korun z prodejů, kterých jste díky vytvořené návštěvnosti (a jejímu okamžitému zpeněžení) dosáhli.

A co kdybyste něco podobného udělali s tisícovkou? Nebo s dvěma? A dostali hned tři tisíce zpět?

Pak by navždy zmizel problém s nízkou návštěvností, či s pomalým budováním e-mailové databáze.

Ještě jednou opakuji. Opravdový problém nikdy není v nízké návštěvnosti, ale v portfoliu produktů a jejich marketingu.

V proměně návštěvnosti vašeho webu na skutečné peníze.

V případě, že nevíte, jak zpeněžit návštěvnost vašich stránek, otázka je, zda má vůbec cenu na ně vodit návštěvníky… A jestli by nebylo lepší se to nejdřív naučit?

Neberte to na lekhou váhu. Zpeněžit svou návštěvnost je v online podnikáním klíčem…

Toto je ta nejdůležitější lekce v celém online byznyse!

Pochopit princip, jak proměnit návštěvnost na peníze…

To je rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Čím lépe to umíte, tím je vaše online podnikání úspěšnější.

Tím více si můžete dovolit investovat do reklamy. A tím více na tom dokážete vydělat.

Dává vám to smysl?

Pokud ano, nejspíš se ptáte…

Pavle, jak mám získat neomezený zdroj návštěvnosti?

Jak proměnit návštěvnost na peníze?

Jak vytvořit obří e-mailovou databázi a zároveň za to neplatit?

Nejste první, kdo se mě ptá, a proto chci všechno popsat krok za krokem v unikátní PŘÍPADOVÉ STUDII

Ukážu na příkladech z praxe celý postup, jak jsem…
– za 30 dní vybudoval 10.000+ emailovou databázi
– oslovil stovky tisíc lidí a vydělal desítky tisíc korun
– a za FB reklamu jsem z vlastní kapsy nezaplatil ani korunu

Moji PŘÍPADOVOU STUDII najdete zde >>

Projdeme si do detailu princip, jak odstranit problém s nízkou návštěvností a vytvořit e-mailovou databázi, která bude vydělávat peníze…

rezervovat-misto
KLIKNĚTE ZDE A ZÍSKEJTE PŘÍPADOVOU STUDII

Pavel Říha
Jmenuji se Pavel Říha a jsem placen za svou existenci. Tento blog jsem stvořil, abych vám otevřel brány do světa “nového podnikání” — podnikání, kdy děláte co vás baví, vyděláváte a zároveň měníte svět. Přečtěte si můj neuvěřitelný příběh zde >>
Komentáře