Nejrychlejší způsob, jak zvýšit zisk z email-marketingu na dvojnásobek

„Můj produkt se neprodává! Předělal jsem svůj prodejní proces stokrát, ale stále mi to nefunguje tak, jak bych si přál.”

…svěřil se mi klient (říkejme mu třeba Marek) v mém mentoring klubu, zatímco jsem si procházel jeho stránky a hledal jsem příčinu jeho problémů.

“Lidé čtou mé články, líbí se jim. S návštěvností webu nemám problém, ale stále mi mé online podnikání nevydělává.” pokračoval Marek a já začal chápat, v čem je zakopaný pes.

Položil jsem Markovi jednodouchou otázku, a mé tušení se potvrdilo…

Jaká chyba už více než rok podkopávala Markův byznys?

Za chvíli se k tomu vrátím…

Ale ještě předtím vám chci Markovu situaci přiblížit:

Marek více než rok dřel na vlastním blogu. Jeho blog si, zejména díky šikovné propagaci na Facebooku, získal dobrou návštěvnost. Jeho články četlo každý měsíc cca 3000 lidí.

Napsal také ebook zdarma, který dával na úvodní stránce svého blogu výměnou za email.

Pokud byste dali Markovi svůj email, poslal by vám ebook, následně 3 vzdělávací videa a nakonec by zahájil svou prodejní kampaň.

Když jsem na to koukal, všechno fungovalo. Kampaň byla dobře postavená, produkt se zdál velmi hodnotný a přínos pro zákazníka byl skvěle prezentovaný.

Zdálo se, že všechno je skvěle připraveno, jenže Marek téměř nevydělával.

A tak Marek svůj prodejní proces neustále předělával s vidinou, že tomu přijde na kloub. Rozšířil svůj ebook. Přetočil všechna svá videa do nové podoby. 3x přepsal svou prodejní stránku. A v prodejní kampani změnil všechny emaily.

Zázraky se nekonaly, Marek stále prodával míň, než by chtěl.

Když už nevěděl, jak dál, přihlásil do mentoring klubu a já se ho zeptal:

“Jakou konverzi má tvoje vstupní stránka?“

Zjistil jsem, že Marek konverzi své vstupní stránky nikdy neměřil.

Vlastně vůbec netušil, že středobodem jeho online podnikání by měla být stránka, jejíž hlavní záměr bude sbírat emaily.

Ano, Marek sbíral emaily na úvodní stránce svého webu. Emailový formulář měl také v boční liště blogu. Ale na to, že by měl mít speciální vstupní stránku pro svůj ebook, nikdy nemyslel.

Díky tomu, že neměl vstupní stránku, kam by směřoval svou návštěvnost a emaily sbíral efektivně, tak konverze jeho webu byla jen 3%.

Pouze 3% návštěvníků jeho webu mu dalo svůj email a tím vstoupilo do jeho prodejní kampaně…

Tj. 97% lidí, kteří četli jeho články, mu nikdy nedalo svůj email.

Přišli, přečetli si článek, a pak byli navždy pryč.

Marek přitom myslel, že emaily sbírá. Ano, emailový formulář na webu měl, ale neuměl s ním pracovat.

Nevytvořil speciální VSTUPNÍ STRÁNKU, která by svým návštěvníkům dala jasný signál:

“Zde je něco, co vám může pomoc řešit problém XYZ. Stáhněte to zdarma zde.“ 

Neměl stránku jako tato:

stranka-1

Nebo tato:

stranka-2

Zkrátka stránku, jejíž jediným cílem by bylo přivádět nové zákazníky do automatické prodejní kampaně.

Důležité poučení, aneb jak vám Markův příklad může zdvojnásobit zisky:

Možná i vy, stejně jako Marek přemýšlíte, jak zlepšit svůj prodejní proces, aby se váš produkt nebo služba prodávali více.

Možná i vy už jste svůj prodejní proces snad tisíckrát předělali, bez většího efektu.

Víte, že jste nejspíš někde udělali chybu… Nevíte však přesně kde a jak ji opravit.

Pokud je to skutečně tak, nyní dobře čtěte…

Prozradím vám SVÉ TAJEMSTVÍ, jak nejrychleji zvýšit zisky…

Ano, můžete donekonečna ladit svůj prodejní proces. Prodejní stránku. Emaily. Videa. Produkt. Upselly. Downselly, …

Ale existuje způsob, jak zvýšit svůj prodej mnohem rychleji.

Už tušíte, jaký?

Nejrychlejší způsob jak výrazně zvýšit prodej, je…

Oslovit víc lidí. Provést vaším prodejním procesem víc potenciálních zákazníků. Dovést více návštěvníků webu k VYPLNĚNÍ EMAILU a následně do prodejní kampaně.

Vezměme si 2 příklady:

Produkt A má skvělou emailovou kampaň. Vyladěný prodejní proces. Dokonalou prodejní stránku. Ale protože jen málo lidí do kampaně vstoupí, vydělává ve výsledku málo.

Produkt B má jen průměrnou emailovou kampaň. Celý prodej (a možná i produkt) je jen šedý průměr. Není to nic extra. Jeho autor si ovšem dal záležet, aby do prodejního procesu přivedl velké množství lidí. Ve výsledku tak produkt B vydělá mnohem více, i když v porovnání s produktem A, má špatně vyladěný prodejní proces a celkově je mnohem méně lákavý.

Už víte, co myslím?

Faktem je, že nejdůležitější část prodejní kampaně je samotný vstup do ní – VSTUPNÍ STRÁNKA a NÁŠTĚVNOST, kterou na ní směřujete.

Pokud VSTUPNÍ STRÁNKU podceníte, podkopáváte tím celou prodejní kampaň – ta může být sebelepší, přesto bude k ničemu.

Když naopak zvýšíte konverzi vstupní stránky na dvojnásobek, tak zvýšíte 2x svoje zisky.

Pokud zvýšíte konverzi na dvojnásobek a zároveň na vstupní stránku přivedete dvakrát více lidí… Touto drobnou změnou dokážete prodat i 4x víc.

A většina vstupních stránek, které jsem měl příležitost pozorovat, bylo velmi špatných…

Konverze zde byla méně než 25%. Spoustu dalších webů vstupní stránku vůbec neměli.

Pokud je to i váš případ, je to skvělá zpráva! Stačí jen pár kroků a můžete výrazně zvýšit svoje příjmy…

Proto pro vás mám pár tipů, jak vytvořit vstupní stránku, která má konverzi hodně přes 40%.

Připravil jsem pro vás checklist a v něm…

16 kroků, které zvýší sběr e-mailů na dvojnásobek:

~ CHECKLIST KE STAŽENÍ ~

STÁHNOUT CHECKLIST ZDARMA

STÁHNĚTE SI CHECKLIST ZDE

Takže… Kdybych měl vše shrnout, moje rada na závěr zní:

Pokud chcete generovat maximální zisky, naučte se v prvé řadě efektivně sbírat emaily.

Návštěvnost bez sběru emailů nemá smysl. Nejprve získejte kontakt, seznamte se blíže, teprve potom prodávejte.

Je to stejné jako v mezilidských vztazích:

Jak by to dopadlo s vaším vztahem, kdybyste při prvním setkání okamžitě požádali svůj protějšek o ruku?

Řekl/a by vám ANO?

Myslím, že výrazně lepší rozhodnutí je požádat při prvním setkání o kontakt, abyste se mohli potkat znovu.

Otázka zní: Proč byste to při prodeji měli dělat jinak?

Nežádejte zákazníka o ruku hned na prvním rande…

Vezměte si raději na něj kontakt. Díky tomu můžete dál komunikovat, seznámit se a uzavřít prodej.

Zvýšit množství emailových kontaktů, které získáváte, je často nejrychlejší cesta, jak zvýšit svůj prodej.

A v momentě, kdy vaším prodejním procesem prochází velké množství lidí, můžete ho navíc mnohem efektivněji ladit. Dostáváte zpětnou vazbu. Vidíte chování lidí v reálném čase. Vaše testy na prodejní stránce probíhají díky tomu mnohem rychleji.

Vytvořte či zlepšete svou vstupní stránku, přiveďte na ni víc lidí a během pár minut práce můžete svůj prodej zvýšit třeba na dvojnásobek 🙂

P.S.: Ještě jednou připomínám! Nedělejte svojí vstupní stránku bez tohoto checklistu:

~ CHECKLIST KE STAŽENÍ ~

STÁHNOUT CHECKLIST ZDARMA

STÁHNĚTE SI CHECKLIST ZDE

Pavel Říha
Jmenuji se Pavel Říha a jsem placen za svou existenci. Tento blog jsem stvořil, abych vám otevřel brány do světa “nového podnikání” — podnikání, kdy děláte co vás baví, vyděláváte a zároveň měníte svět. Přečtěte si můj neuvěřitelný příběh zde >>
Komentáře