1490 Kč nebo ZDARMA

PAVEL ŘÍHA PŘEDSTAVUJE:

JAK ROZUMĚT ZÁKAZNÍKŮM LÉPE,
NEŽ JEJICH VLASTNÍ MATKA?

Zaměřte svůj marketing na reálné problémy & touhy vašich zákazníků tak cíleně, že jim spadne brada a s nadšením začnou sahat po peněžence...

 Vytváříte nový produkt? Anebo už skvělý produkt máte, lidé ho však nekupují?

Vyhořelí podnikatelé a nepochopení géniové? Čas od času některý z nich vstoupí do mého Mentoring klubu, probíráme spolu, kde je problém a oni mi říkají "Můj produkt je skvělý, jak je možné, že ho nikdo nechce?"

Pravdou je, že na světě je nekonečné množství geniálních nápadů a skutečně hodnotných produktů, po kterých neštěkne ani pes. Proč to tak je? Jak se tomu vyhnout? Jak neskončit jako vyhořelý podnikatel, který sice ví, že umí lidem skvěle pomoci, ale nikdo mu to nevěří? 

Klíčové je znát své vlastní zákazníky a s naprostou přesností pojmenovat to, co právě nyní řeší a jaké jsou jejich nejtajnější sny....

Jasně, vím, že se to snadno řekne: "Ale jak mám sakra vědět, co zákazník doopravdy chce?"

Mí klienti se mě ptali, jaký je můj přesný postup, který mi v podnikání umožňuje cílit na potřeby zákazníků s maximální přesností... Řekli jste si o to, máte to mít 🙂 Rozhodl jsem se vůbec prvně odhalit svých 9 kroků, jak rozumět zákazníkům mnohem lépe, a prodávat díky tomu mnohem více, s mnohem menším úsilím...

To je důvod, proč vznikl trénink
Poznej svého zákazníka, analyzuj konkurenci
& objev svůj X-faktor

[X-faktor = jedinečná vlastnost, která přitahuje zákazníky jako magnet]

Chtěl jsem předat svůj osobní návod, jak poznat své zákazníky lépe, než je zná jejich vlastní matka. Naučit vás ověřený postup, jak určit svou cílovou skupinu, jak proměnit konkurenci ve výhodu a objevit svůj jedinečný X-faktor. Tento trénink je praktický návod v 9 krocích, který já i můj tým užíváme dlouhodobě k tomu, aby každá z našich online kampaní upoutala pozornost a přivedla maximální počet nových klientů.

Zachycuji přesný proces, jak si určit cílovou skupinu a proniknout do přemýšlení vašich zákazníků. Provádím vás za ručičku tím, jak zanalyzovat vaši konkurenci a na základě toho, co vaši zákazníci chtějí (a co konkurence nenabízí) vytořit svůj jedinečný X-faktor.

Celý trénink je nabitý příklady z praxe, společně si ukážeme 5 konkrétních online nástrojů, které vám o cílové skupině a vaší konkurenci řeknou neskutečně mnoho. A vysvětlím princip, proč značky jako Apple, Google, nebo Coca-cola oslovily zákazníky napříč celým světem a ve své době dokázaly nemožné.

No, a k tréninku mám pro vás zdarma speciální bonus. Jako dárek na vás čeká praktická a skvěle funkční myšlenková mapa a pracovní sešit, kde najdete přehledně vše, co v tréninku zazní (včetně ukázek). Podle toho pak můžete postupovat bez obav, že byste něco zapomněli, kdykoliv budete novou propagaci, produkt nebo online kampaň vytvářet...

 

Trénink "Poznej svého zákazníka, analyzuj konkurenci & objev svůj X-faktor" obsahuje: 

  • 9 kroků z praxe, jak určit svou cílovou skupinu, jak proměnit konkurenci ve výhodu a objevit svůj jedinečný X-faktor
  • 4 video-lekce a 75 minut o tom, jak poznat své zákazníky a dát jim laserově zaměřenou nabídku
  • 5 praktických online nástrojů pro analýzu konkurence a cílové skupiny
  • Zákeřná a velmi rozšířená past, která tvoří "vyhořelé a nepochopené podnikatele"
  • Myšlenková mapa, MP3 a pracovní sešit
Ale hlavně, po absolvování tréninku sami dokážete:
 
  • Získat jasnou představu o tom, kdo je váš ideální klient
  • Upoutat pozornost zákazníků, kterým váš produkt nejvíce pomůže a nebudou váhat za něj dobře zaplatit
  • Vytvořit laserově zacílený online marketing od příspěvků na Facebooku, přes web až po vaše produkty
  • Vyvarovat se zbytečných chyb, kvůli kterým zákazníci nechají váš produkt bez povšimnutí

Vsadím se, že trénink předčí všechna vaše očekávání!

Vše, co se zde naučíte vede k tomu, aby váš skvělý produkt u zákazníků obstál na jedničku, prodával se víc než skvěle a zároveň měnil svět. Celý trénink  jsem sestavil tak, aby vám dal opravdový přínos a byl pro vás maximálně praktický. 

Provedu vás krok za krokem vším, co musíte o svých zákaznících vědět. Ukážu vám konkrétní nástroje. Dám vám příklady z praxe, jak cílovou skupinu co nejlépe poznat, a vysvětlím přesný princip, jak vytvořit pro své podnikání jedinečný X-faktor.

Navíc na vás čeká myšlenková mapa, díky které se můžete k celému know-how snadno vracet a kdykoliv zopakovat jednu, nebo více částí z mého postupu...

Nepropagujte svou službu nebo produkt
bez tohoto tréninku!

Vážně... Nedělejte to.

Proč ztrácet svůj vlastní čas propagací produktu, který nikdo nechce? Proč se bát, že skončím jako vyhořelý a nepochopený podnikatel? Že se budu muset vrátit zpátky do zaměstnání?

Faktem je, že úspěšné podnikání se točí vždy kolem zákazníka. Splňte jeho potřeby a skryté touhy a váš byznys bude prosperovat. Funguje to na 100%! Má to jenom jeden háček.

Abyste zákazníkovi skryté touhy mohli splnit, musíte ho nejdřív poznat a do svého podnikání vložit jedinečný X-faktor.

Teď před vámi leží můj konkrétní trénink z praxe, ve kterém jdu rovnou k věci. Celé moje know-how o tom, jak rozumět zákazníkům lépe, než jejich matka. Něco jako checklist, který vám pomůže udělat vše, co je k oslovení ideálních zákazníků potřeba...

Jaké by to bylo, kdyby se váš produkt skvěle prodával?

Co kdybyste dokázali upoutat svým marketingem mnohem více zákazníků? A co kdybyste těmto lidem nemuseli své produkty nutit, a oni by místo toho sami otvírali peněženky a nadšeně kupovali vaše produkty?

Tento trénink vám ušetří moře času, protože vám pomůže již od začátku stavět podnikání na základě opravdových potřeb vašich zákazníků.

Zákazníci chtějí, abyste jim rozuměli. Tečka. A pokud to dokážete, máte nad svou konkurencí tu největší výhodu.

Za mě je to všechno. Rozhodnutí je teď na vás:

Získejte trénink samostatně za 1.490 Kč,
nebo ZDARMA jako člen Mentoring klubu PZE!

Samostatný trénink
1.490 Kč
Trénink Poznej svého zákazníka, analyzuj konkurenci & objev svůj X faktor
4 video-lekce a 75 minut o tom, jak rozumět zákazníkům lépe, než jejich matka
Praktické příklady & konkrétní nástroje k analýze trhu
Myšlenková mapa v PDF