STRATEGIE ONLINE MILIONÁŘŮ

Jak vytvořit 10.000+ emailovou databázi, generovat zákazníky 24/7 a být pro ně uznávaným lídrem, od kterého nakupují opakovaně

Možná, že jste v minulosti udělali rozhodnutí: “Chci se živit přes internet, prodávat své know-how, vybudovat si osobní značku a stát se tak expertem ve svém oboru”. Možná, že jste založili blog či youtube kanál, máte stránku na Facebooku, napsali jste ebook, vytvořili online trénink, pořádáte semináře nebo koučujete klienty.

Slýcháte, že e-mail marketing je v podnikání svatým grálem, začali jste ho používat, ale zdá se, že váš byznys stále roste pomaleji než byste si představovali.

Možná máte vlastní ebook, web i nástroj k e-mail marketingu. Zákazníci se ale k vám stále nehrnou. A řeknu vám PROČ...

Nejčastější problém je se ZDROJEM NÁVŠTĚVNOSTI... Nejspíš i vy máte problém sehnat lidi do své e-mailové databáze a návštěvnost na svůj web. Snažíte se. Sbíráte je kontakt po kontaktu. Již jich máte desítky či stovky, možná tisíc… Ale kdesi v koutku duše víte, že je to zatím jen "hraní na písečku”, které pro úspěšný info-byznys nestačí...

Podnikáte anebo si "hrajete na písečku"?

Neberte mě prosím špatně. Za sebou již nejspíš máte obrovský kus cesty... Vytvořit web, založit blog, napsat ebook, sehnat první klienty a e-maily do vaší databáze anebo jen představit své jméno veřejnosti, vám pravděpodobně dalo zabrat. Svému podnikání jste možná již věnovali celé moře energie, času, peněz… A naprosto chápu, že byste si přáli, aby vaše podnikání už konečně začalo růst a přineslo vytoužené ovoce.

Chcete si být už konečně jistí, že jdete tím správným směrem, TO JE JASNÉ! Chtěli byste zabezpečit svoji rodinu i sebe. Vědět, že o vaše know-how lidé mají zájem. Vydělávat desítky či stovky tisíc (či dokonce miliony?), plánovat si dovolenou na Bali či v Thajsku (nebo jiném skvělém místě?). Vybudovat komunitu skalních fanoušků, co sledují váš obsah a s radostí sdílí vaši tvorbu dál. 

Znám to dobře, protože jsem právě popsal, po čem jsem sám roky toužil... A řeknu vám jedno. Nevzdávejte to, protože ten sen za to stojí! Stojí za to zažít pocit, kdy vás lidé doporučují dál, děkují vám, mluví o vás a vy víte, že jste jim pomohli změnit život k lepšímu.

Zabralo mi víc než 5 let než jsem našel systém, jak vytvořit obří e-mailovou databázi a otevřít bránu k milionovému byznysu...

Když jsem v roce 2009 zakládal svůj první blog, nevěřil jsem, že bych se kdy mohl sdílením svých zkušeností živit. Byl to jen sen, něco, co by bylo skvělé, ALE… nikdo to tu v Česku nedělal! Tvořit, pomáhat a inspirovat druhé bylo mým snem stejně jako cestovat a vydělávat si dost na to, abych na peníze nemusel myslet vždycky, když jsem si chtěl koupit něco v obchodě. Faktem ovšem bylo, že svůj blog jsem dlouho dělal zdarma ve svém volném čase, až do chvíle kdy také zde v Česku začaly vznikat první výdělečné info-produkty.

V tom momentě, kdy jsem viděl, že je možné prodávat své know-how, chytil jsem svou příležitost a vytvořil první online trénink, který jsem nabídl svému publiku. Měl jsem úspěch, vydělal jsem za měsíc víc než obvykle za celý rok dohromady. Můj sen se stal realitou - na okamžik. Otázka však byla, jak ji udržet?

Jedna věc je po pár letech marné snahy na okamžik zazářit a jednorázově si vydělat dost peněz. Druhá věc je, jak vytvořit BYZNYS S PRAVIDELNÝM PŘÍJMEM, který zabezpečí "životní styl Jamese Bonda" a bude rok od roku růst.

A zatímco jednorázový úspěch vyžaduje často víc štěstí než rozumu, pro úspěšný dlouhodobý byznys už jen štěstí stačit nebude.

Nemáte-li 1000 OPRAVDOVÝCH FANOUŠKŮ, co od vás nakupují, hrajete zatím jen na malém písečku

Taková je realita. Pokud chcete prodávat své know-how, je potřeba početná komunita lidí, pro které jste lídrem a kteří vás budou následovat.

Ale pozor, nemluvím zde o tom, že je třeba tisíc přátel na Facebooku, nebo tisíc e-mailů v e-mailové databázi. Pokud chcete mít jistotu, že se o vás bude mluvit, získáte si jméno a váš obsah se bude rychle šířit, je potřeba - jak popsal Kevin Kelly v přelomové knize - získat 1000 OPRAVDOVÝCH FANOUŠKŮ.

"No, jo…” říkáte si nejspíš nyní, “Jenže jak vytvořit komunitu, která bude dostatečně velká na to, aby se v ní našlo 1000 lidí, kteří mají o vás opravdový zájem, sdílejí váš obsah a zároveň kupují?"

Internet je plný zaručených postupů a taktik, jak dělat e-mail-marketing, postavit web, napsat ebook, nastavit fb reklamu, natáčet videa či spravovat sociální sítě, … JE TO JAKO STAVEBNICE. A tím, že se naučíme jednotlivé dovednosti, máme kostky do skládačky. Úspěch ovšem vzniká až tam, kdy z těchto kostek sestavíme vyladěný EKO-SYSTÉM, který skvěle funguje.

No, a právě tady vidím důvod, proč většina lidí v podnikání přes internet nikdy neuspěje.

Zde je hlavní kámen úrazu

Většina těch, kteří se chtějí vydělávat přes internet, doopravdy nemá tušení, jak jednotlivé techniky online marketingu propojit a postavit z nich funkční byznys.

Nemá systém, díky kterému by podnikání rok od roku rostlo, zvětšovalo svojí komunitu a spolu s tím také zisk.

Byl jsem na tom stejně a trvalo roky, než jsem si z nástrojů online marketingu vybral věci, co fungují efektivně, propojil je dohromady a vytvořil UCELENÝ SYSTÉM, který podporuje dlouhodobý růst.

2 důvody, proč vám podnikání přes internet nefunguje tak, jak byste chtěli

První problém lidí, kterým “podnikání přes internet” nefunguje tak, jak chtějí, je zpravidla v tom, že i když se učí o e-mail marketingu, mají vlastní web, napsali ebook, jsou aktivní na sociálních sítích, věnovali tomu spoustu peněz, energie, času, jejich podnikání stále připomíná mnohem více “stavebnici rozházenou na podlaze” než výborně promyšlený a k dokonalosti vyladěný stroj.

Druhý problém lidí, kterým “info-podnikání” nefunguje tak, jak by si přáli, je v mizivé návštěvnosti a celkové neschopnosti průběžně a efektivně zvětšovat svou komunitu opravdových fanoušků.

Faktem je, že NE každý nový kontakt v e-mailové databázi se fanouškem vaší práce stane. Ani každý druhý kontakt se nestane vaším obdivovatelem. Stane se jím možná pár kontaktů ze sta.

No, a právě proto je jediný způsob, jak vytvořit rychle svoji komunitu, naučit se oslovovat nové lidi a VYTVOŘIT VELKOU E-MAILOVOU DATABÁZI, KTERÁ GENERUJE FANOUŠKY.

Tím nechci říct, že musíte mít ihned v databázi sto tisíc lidí. Jako první cíl si doporučuji dát E-MAILOVOU DATABÁZI S 10.000 KONTAKTY. Je to hodně? Nebo málo?

Záleží jak efektivně databázi budujete. Ale z mé osobní zkušenosti mohu říct, že teprve s databází 10.000+ se dá začít mluvit o skutečně výdělečném online byznysu.

 

Faktem je, že čísla nelžou. Veliká a dobře udržovaná databáze je doslova zlatým dolem. Ti nejúspěšnější online marketéři u nás to moc dobře vědí. Mají obří, často i sta tisícové databáze, s kterými si udržují dlouhodobé vztahy, předávájí hodnotu a lidé si od nich stále znovu kupují...

A zatímco většina online podnikatelů sbírá své e-maily "hlemýždím tempem" člověk po člověku, ti nejlepší znají jedno malé tajemství:

Existuje zkratka, díky které je možné získat za 14 dní klidně 11.124 nových e-mailových kontaktů

Možná si teď říkáte: “Věděl jsem, že to musí jít i jinak...” No, a hned zatím vám vyskočí myšlenka: “Investují do reklamy? Pokud ano, je to pěkné, ale já si investovat do reklamy nemůžu dovolit."
 
A něco vám řeknu. Také jsem si dlouho myslel, že placená reklama pro mě není. A jako zdroj návštěvnosti jsem ji dlouhou dobu ignoroval a přicházel o obrovský potenciál růst.
 
Jenže pak jsem začal počítat a zjistil jsem zajímavé věci. S chytře nastavenou FB reklamou se nedají jiné zdroje návštěvnosti srovnat! Celosvětově je na Facebooku 1,65 miliardy lidí… A v Česku jsou na Facebooku skoro všichni. Představte si jaké by to bylo získat k těmto lidem přístup? A co kdyby zde existoval způsob, aby vás to ve výsledku nestálo nic - tedy ani korunu?
 
Jak snadné by potom bylo získat každý týden hned několik tisíc lidí do vaší e-mailové databáze? Jen k těm lidem získat přístup - najít model, jak NEplatit reklamu ze svého - a pak nízká návštěvnost již nebude problém!
Nevím jak vás, ale mě taková vize zaujala! Když to řeknu na rovinu, stal jsem se jí přímo posedlý (!) a dal jsem si závazek přijít na to, jak proměnit Facebook v NEOMEZENÝ ZDROJ NÁVŠTĚVNOSTI, který mi za každou 1 Kč vloženou do reklamy, vydělá 2 Kč zpět.
 
Okamžité zhodnocení investice o 100%? Je to možné, anebo jsem blázen?
 
Měsíce jsem strávil experimentováním ve snaze přijít na to, jak své vize docílit. V honbě za tím vynaleznout svůj "stroj na peníze" jsem proinvestoval na Facebooku dost přes milion korun a postupně začal vytoužený vzorec nalézat...
Objevil jsem strategii, díky které se placená reklama stala pro mě hlavním zdrojem návštěvnosti… A to zcela “ZDARMA”!
 
Ba, co více, investicí do FB reklamy jsem byl rázem schopen vydělávat peníze.
 
S jedinečnou strategií, která toto umožnila, se najednou FB reklama proměnila v nikdy nevysychající zdroj návštěvnosti, nových kontaktů do e-mailové databáze a samozřejmě NOVÝCH KLIENTŮ.
 
Skvělé, s návštěvností již dál nebyl problém! Jenže je tu ještě něco...
 

Dle průzkumu od Marketing Metrics je až 13x náročnější přesvědčit k nákupu nové zákazníky, než-li stávající klienty 

V momentě, kdy získáte zdroj návštěvnosti proto přijde mnohem palčivější problém. Jak proměnit lidi, kteří se přidali do vaší e-mailové databáze v opravdové fanoušky a platící klienty?   
 
Samozřejmě, není to tak snadné. Právě proto věnujeme často získávání nových zákazníků své veškeré úsilí. 
 
Naháníme nové zákazníky, protože se bojíme, že jinak zkrachujeme. Dobře, otázka zní: Kde vzít potom další čas na budování své expertní značky, tvorbu nových produktů a obsahu zdarma, natož čas na péči o svou komunitu a “již přesvědčené" klienty?
 
Odpověď zní: NIKDE. 
 
Troufnu si říct, že většina podnikatelů u nás, se o získané zákazníky příliš nestará a nějakou "značku" nebo "komunitu" zcela ignoruje... Nemám jim to za zlé. Nemají čas. Mají plné ruce práce se sháněním nových zákazníků, protože jsou přesvědčení, že jen noví zákazníci je dokáží uživit.
 
Avšak vezmeme-li v úvahu, že přesvědčit stávajícího zákazníka k dalšímu nákupu je 13x snazší, než “ulovit zákazníka nového”, tak soustředěním se na lov nových zákazníků připravujete své podnikání o ohromný potenciál a obrovský zisk, který vám protéká mezi prsty...

Vytvořte si GENERÁTOR NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ a získejte čas na budování spokojené komunity

Jestliže se rozhodnete zákazníkům dlouhodobě sloužit, připravovat pro ně obsah zdarma, pomáhat jim a budovat si s nimi hluboký vztah, vložené úsilí se vám velmi rychle vrátí. Budou o vás mluvit a zároveň nakupovat znovu. Stanou se z nich vaši nejvěrnější klienti.
 
Jenže den má 24 hodin a pokud jste stejní jako já, tak nechcete být v práci "od nevidím do nevidím". Řešením je proto přísun nových zákazníků automatizovat a čas, který si ušetříte při shánění nových zákazníků, investovat do rozvoje vaší komunity, tvorby nových produktů a proměny zákazníků v opravdové skalní fanoušky.
 
Dává vám to smysl?
 
Dám vám příklad: místo abych se ve svém podnikání neustále soustředil na získávání nových zákazníků (osobně je sháněl a neustále se za nimi honil), využívám Facebook k tomu, aby mi automaticky přiváděl nové e-maily do mé e-mailové databáze. Stojí mě to jen pár minut týdně.
 
Následně mám připravenu automatickou smart-kampaň, skrze kterou komunikuji s novými kontakty až do okamžiku, kdy jsou připraveny stát se mými klienty. První prodej za mě dělá autopilot - GENERÁTOR NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ, který jsem si sám pro sebe vytvořil. 
 

Chcete-li růst v podnikání dlouhodobě, je potřeba automatický a výkonný systém k získávání nových klientů a zároveň strategie, jak proměnit nové zákazníky ve své skalní fanoušky

Většina podnikatelů se zaměřuje na nové zákazníky, nemá čas na branding, tvorbu komunity, opakované prodeje. To je velká chyba. Chytří podnikatelé se zaměřují na tvorbu komunity, proměňují své klienty ve skalní fanoušky, a ti od nich poté nakupují opakovaně. 
 
Chápu, že se ptáte, jak to všechno stíhat a nemít v tom chaos. A řeknu vám pravdu. Řešením je...
 

Zvláštní schéma, které je skutečou zkratkou k milionovému byznysu

Nesmějte se, nepřeháním... Chci vám totiž předat systém, který mě stál 5 let vzdělávání, práce a praktických zkušeností, které jsem si odnesl z budování 20+ milionového online byznysu.

Prošel jsem si úspěchy i neúspěchy, investoval statisíce do tréninků online-marketingu, obsloužil jsem víc než 10 tisíc zákazníků, ještě tisíce hodin jsem strávil prací před svým monitorem...

No, a pak jsem si sedl a nakreslil toto zvláštní schéma na papír:

Zatím se v něm nevyznáte? Možná trošku “škrábu”, princip je však jednoduchý:
 
  • KROK #1: Naučit se, jak vytvářet rychle obří e-mailovou databázi a zároveň získat zpět 100% investice do reklamy
  • KROK #2: Automaticky proměnit získané kontakty v nové zákazníky
  • KROK #3: Proměnit své nové zákazníky v opravdové fanoušky, kteří o vás budou mluvit a celé roky od vás budou nakupovat opakovaně
Jakmile je krok #1 a krok #2 připravený, běží sám a údržba celého "stroje na peníze" již stojí jen minimum času. Generátor nových zákazníků je připraven pracovat pro vás 24 hodin denně. A vy máte prostor věnovat se svojí značce, tvorbě nových produktů a služeb a proměně zákazníků v komunitu opravdových fanoušků.
 

Přesně tento systém mi teď vydělává v průměru přes 16 tisíc Kč denně...

No, a letos v létě jsem si dal konečně práci, abych si rozepsal jednotlivé kroky, a dal svoje know-how do podoby, ve které ho vám jednoduše můžu předat.
 
Tuto svojí strategii, která stojí za každou mou vydělanou korunou, jsem dosud sdílel pouze jednou s uzavřenou skupinou mých VIP klientů... 
Celý workshop jsem pečlivě nahrál, sestříhal a doplnil o MP3 a pracovní sešity ke každé lekci. Na základě svojí unikátní strategie, která mně osobně vydělává miliony ročně, jsem vytvořil online trénink, který vám chci nyní představit!

Představuji jedinečný online trénink “Strategie online milionářů"!

Tento trénink je VIP vstupenkou do kuchyně online marketingu Pavla Říhy. Sdílím zde svůj ověřený systém, jak lze dokonce i v jedné osobě (či malém týmu) dosahovat každoročně mnohamilionových online zisků a přitom mít dost času na sebe i na život.

Přelomová strategie, která vás posune z “pískoviště online marketingu” k skutečnému online byznysu 

 V 7 lekcích tréninku a konkrétních ukázkách z praxe vám představím pokročilý systém, který pokud uvedete v praxi, dokáže vám rychle vybudovat obří e-mailovou databázi (10.000 a víc e-mailových kontaktů), proměnit kontakty v nové zákazníky, a ty potom v opravdové skalní fanoušky, kteří vás doporučují s nadšením dál a zároveň nakupují opakovaně.

"Tréninku Strategie online milionářů jsem se zúčastnila na základě velmi dobrých zkušeností s tvými předchozími kurzy, především to byl trénink Produktivní za 30 dní, ze kterého čerpám stále. Očekávala jsem novinky ze světa online podnikání a také podrobnější návod jak být úspěšná se svým vznikajícím projektem. Informací bylo mnoho, velmi dobře prezentovaných a vše bylo pochopitelné a pěkně prakticky demonstrované. Ujasnila jsem si vizi svého podnikání, vytvořila strukturu a pomalu ji začínám aplikovat do praxe. Trénink mě velmi motivoval a nasměroval k dalšímu pokroku. Už vím, jaký bude další krok. Trénink doporučuji všem online podnikatelům, kteří mají svůj sen a vizi něco dokázat a nebojí se překonávat překážky. Všem, kteří začínají a nevědí jak na to, ale i těm, kteří už podnikají a nejde to tak, jak by si představovali. Důležité je chtít, vydržet a makat na sobě dlouhodobě, pak to má smysl."

MUDr. Martina Mašátovázubní lékařka, expertnazuby.cz

V tréninku STRATEGIE ONLINE MILIONÁŘŮ na vás v 7 týdnech čeká:

TÝDEN 1: Princip sněhové koule

Dobře vím, že nejde dělat všechno naráz. Každý někde musí začít. Zároveň znám z vlastních začátků, jak těžké je něco připravovat s napjatým rozpočtem, tenčící se rezervou na účtu a doslova nožem na krku. Jaké by to bylo, kdyby vám vaši zákazníci zaplatili předem, a vy byste v klidu pracovali na přípravě vašich produktů? V tomto modulu vás naučím ověřenou strategii, jak můžete věci dělat postupně a přesto vydělávat od prvního dne. Čeká na vás:
 
  • 5 příběhů z praxe, které navždy změnily mé podnikání + 5 konkrétních AHA momentů, které zefektivní i váš byznys
  • Princip, který vám umožní dostat zaplaceno dříve, než pustíte produkt do světa
  • Návod, jak můžete z nuly krok za krokem stvořit obří online projekt, aniž byste měli problém s délkou jeho přípravy a náročným financováním
  • Řada cenných tipů, jak podnikat přes internet chytře, tak abyste vydělali mnohem více peněz s mnohem menším úsilím

TÝDEN 2: 5 klíčových kroků k efektivní online strategii

Online trh se znovu mění. To co fungovalo před pár lety, dnes už nefunguje. Tento modul obsahuje nejnovější postupy online marketingu, které fungují TEĎ A TADY na českém a slovenském trhu. Odhaluji zde 5 nejdůležitějších kroků efektivní online strategie, která vychází z mé zkušenosti s budováním 20+ milionového online byznysu. V této lekci vás čeká:
 
  • Překvapivá chyba, kterou dělá drtivá většina podnikatelů při prodeji přes internet a která jim brání dlouhodobě růst
  • Nejdůležitější číslo, které je potřeba zvýšit, pokud chcete získat neomezený zdroj návštěvnosti
  • Co přesně je VSTUPNÍ PRODEJ a jaká je jeho role po získání e-mailu
  • Kdy prodávat jako blázen a kdy naopak zákazníkům nabízet jen věci zdarma (pořadí je jiné, než si myslíte!)
  • Co je to TEPLOMĚR DŮVĚRY a jak ho využít ke získání 1000 opravdových fanoušků

TÝDEN 3: Strategie online milionářů

V třetí lekci obdržíte vaší mapu k online zisku - konkrétní plán, jak může i vaše podnikání nonstop přivádět e-maily do vaší databáze a měnit je v nové zákazníky, pomáhat a budovat nadšenou komunitu, pečovat o stávající zákazníky, získat jejich doporučení a zároveň vydělávat víc, než si dnes dokážete představit.

Celé toto schéma (Strategii online milionářů!) si podrobně projdeme v třetí lekci...

Jde o geniálně jednoduché schéma, které skrývá online strategii, která mi dnes generuje víc než 16 tisíc korun denně a díky ní vydělávám každou svoji korunu.

TÝDEN 4: Vstupní kampaň

V momentě, kdy znáte celou strategii z výšky, je na čase pustit se do detailů jednotlivých kroků. V 4. lekci proto jdeme do hloubky a budu s vámi budu sdílet přesný postup, jak vytvořit tzv. VSTUPNÍ KAMPAŇ, aneb generátor návštěvnosti a tisíců e-mailů do vaší databáze. Naučíte se zde:
 
  • Překvapivý princip, jak lze získat za 7 dní i tisíce nových kontaktů do vaší databáze (a případnou investici do reklamy získat okamžitě zpět)
  • Geniální strategii, díky které můžete mít “placenou reklamu” ve výsledku zdarma 
  • Přesnou cestu zákazníka, která vám pomůže tuto strategii krok za krokem v praxi využít

TÝDEN 5: Kampaň důvěry

Ta nejtěžší práce se získáním zákazníka začíná až poté, co získáte jeho e-mail. Otázka je, jak to dělat efektivně? A jak během pár dnů získat 140% investice do reklamy zpátky a zároveň probudit v lidech důvěru a touhu po tom, co chete nabídnout? V páté lekci tréninku vás čeká:
 
  • Ověřený způsob, jak vytvořit prostředí důvěry mezi vámi a novým kontaktem ve vaší databázi a na něm pak začít stavět dlouhodobý vztah
  • Návod, jak vytvářet první zisky a během pár dnů získat 140% investice do reklamy zpět
  • Přesná cesta zákazníka, jak vytvořit efektivní KAMPAŇ DŮVĚRY a rozjet ji celou na autopilota

TÝDEN 6: Pec důvěry & kolo zisku

V případě, že chcete vybudovat 1000 opravdových fanoušků a vytvořit komunitu, která o vás bude mluvit a zároveň pravidelně nakupovat cokoliv, co vytvoříte, je potřeba nadšení nových zákazníků udržet a následně dlouhodobě zvyšovat. Právě k tomu slouží šestá lekce, ve které vás čeká unikátní přístup, jak pro svoji komunitu být obrovským přínosem a zároveň zajistit, aby vám váš byznys vydělával mnohem víc než dřív.
  • Jednoduchá strategie, jak udržet dlouhodobý vztah se svými zákazníky a přinášet neustálou hodnotu
  • 6 zásadních věcí, díky kterým si vás lidé zamilují a budou vás považovast za experta v oboru
  • Mé osobní tipy, jak vytvořit 1000 opravdových fanoušků...aneb co je to PEC DŮVĚRY
  • Jak vám KOLO ZISKU může zabezpečit neustálý příjem do vašeho podnikání a výrazně zvýšit prodeje
  • Jak prodávat na automat zas a znovu stále dokola 🙂

TÝDEN 7: Zisková kampaň

V této lekci si ukážeme způsob, jak navázat tzv. ZISKOVOU KAMPAŇ na vaše kolo zisku. Představím vám jednotlivé tipy ziskových kampaní a prozradím, které se mi osvědčily nejvíc. Poté vás krok za krokem provedu svou nejefektivnější ziskovou kampaní.

  • Co je to ZISKOVÁ KAMPAŇ a jaké druhy ziskových kampaní jsou obzvláště efektivní
  • Jedinečný způsob, jak za 7 dnů a 30 hodin práce vydělat i přes 100 tisíc korun
  • Ověřená cesta zákazníka pro váš první statisícový webinář

A mnohem, mnohem víc...

"Precestoval som 350km kvôli tomu, aby som videl ako to robí špička infopodnikania v ČR a SR. A oplatilo sa, lebo si odhalil presný postup ako robiť podnikanie (hlavne info) čo najefektívnejšie. Najviac sa mi páčlo, že si odhalil celé know how. Nemal som pocit, že by si niečo nepovedal, alebo že by som potreboval viac informácií. Tréning by som odporučil určite každému, kto chce zefektívniť podnikanie a najmä tým, ktorý sa chcú venovať info podnikaniu. Mňa to do neho veľmi nakoplo :)"

Michal Patakymajitel eshopu a kondiční trénér, michalpataky.com

Jako DÁREK K TRÉNINKU obdržíte navíc případové studie a praktické ukázky z mého podnikání

 
V tréninku se naučíte celou strategii pěkně z výšky z “leteckého pohledu”  i z nejmenších detailů... A zatímco v prvních lekcích se budeme zabývat principy, na kterých celá strategie stojí, s každou další lekcí půjdeme hlouběji a celý trénink bude velmi, velmi praktický. V závěrečných 4 lekcích už půjdeme po detailech, ukážeme si přesné kroky, jak využít celou strategii v praxi. Odkryju vám krok za krokem všechno, co je důležité a na co se nesmí zapomenout, aby strategie fungovala, přinášela nové kontakty a zákazníky a ty poté proměnila v opravdové fanoušky.
 
To však není všechno! Abych si byl  jistý, že je vám vše jasné, rozhodl jsem se vás vzít přímo do kuchyně a v bonusech odkrýt vlastní byznys do nejmenších detailů.
 

Od čtvrtého týdne tréninku vás jako BONUS čekají přesné vzory toho, jak vypadají mé nejúspěšnější kampaně v jednotlivých fázích. Ukážu vám všechno, jak vypadá moje Facebooková reklama, e-maily i jednotlivé weby. Jak mám nastavené časování smart kampaní, nebo které nadpisy či předměty e-mailů mi fungují nejlépe ze všeho. Na reálných příkladech z mé praxe si společně projdem celý proces, a nejen že všechno uvidíte, ale dostanete také můj komentář, co je v každém okamžiku důležité, na co si dát pozor, jaká jsou má čísla, a proč zrovna toto funguje.

Konkrétně vás čekají tyto SPECIÁLNÍ BONUSY:

BONUS 1: Případová studie & podrobná ukázka mé VSTUPNÍ KAMPANĚ, která generuje víc než 3 tisíce e-mailových kontaktů za týden

BONUS 2: Případová studie & konkrétní ukázka mé KAMPANĚ DŮVĚRY, která během pár dnů vytváří zisk a vrací mi 142% investice do reklamy zpět

BONUS 3: Případová studie & konkrétní náhled toho, jak funguje v mém podnikání PEC DŮVĚRY a KOLO ZISKU, včetně tipů z praxe, jak budovat svoji komunitu a zároveň vydělávat peníze

BONUS 4: Trénink Webinář, který prodává: rychlý trénink o tom, jak pořádat webináře, které prodávají, po technické i obsahové stránce

Právě díky případovým studiím a konkrétním ukázkám z praxe mého podnikání, si budete stoprocentně jistí, jak vypadá funkční strategie jako celek. Ukážu vám přesné vzory webů, e-mailů i FB reklam, které skvěle fungovaly. Odhalím vám do detailu svůj konkrétní byznys model, který mi umožnil získat obří e-mailovou databázi, obsloužit přes deset tisíc zákazníků a od roku 2012 dlouhodobě růst.
 
Samozřejmě mé výsledky jsou výrazně nadprůměrné a nemůžu slíbit, že jen investicí do tréninku změníte své podnikání. Tento trénink je pro lidi, kteří již mají dost hraní si na "pískovišti online marketingu”, něco už se podnikání přes internet v minulosti naučili, mají chuť a energii na sobě dál pracovat, a jsou odhodlaní posunout své podnikání o úroveň výš.
 
Možná se teď ptáte, zda je trénink pro vás… 

"Tréninku Strategie online milionářů jsem se zúčastnil proto, abych rozšířil svoje znalosti online marketingu. Už po prvních desítkách minut jsem věděl, že jsem na tréninku správně. Pavlovo podrobně vysvětlené schéma vstupního prodeje, pece důvěry a kola zisku mě uchvátilo. Vstupní prodeje jsem začal okamžitě nasazovat u všech svých klientů a rázem se snížila investice do reklamy na 20-30% původních výdajů. Díky této strategii se daří dlouhodobě přivádět do databáze nové kontakty za velmi nízkou cenu pod 1Kč/kontakt. Pro srovnání kampaň na ebook zdarma s výdajem 10000Kč přivedla za 7 dní 1250 lidí, tj výdaj 8 Kč/ kontakt. Stejná kampaň, jen se zařazením vstupního prodeje na děkovací stránku, s výdajem 10000Kč následující týden přivedla 1210 lidí, tj. výdaj 8,26 Kč/ kontakt, z toho ale nakoupilo 264 lidí startovací produkt (s příjmem 7392Kč) a 3 lidé využili upsellové nabídky (1464 Kč). Skutečný výdaj na reklamu tedy byl pouze 1144,-Kč. Trénink bych doporučil hlavně všem začínajícím podnikatelům, aby předešli zbytečně velkým výdajům do reklamy a naučili se plánovat své vlastní cesty pro využití potenciálu stávajících a získávání nových zákazníků."

Miloslav Látalvývojář, miloslavlatal.cz

Pokud jen na jednu ze 4 otázek odpovíte ANO, pak na vaše podnikání trénink bude skvěle pasovat:

  • 1

    Využíváte principů info-marketingu ve svém podnikání a sdílíte svoje know-how na webu?

  • 2

    Máte problém s nízkou návštěvností vašich webů a nedaří se vám vaši e-mailovou databázi efektivně zvětšovat? 

  • 3

    Věnujete příliš času získávání nových zákazníků a nemáte čas budovat svou značku, tvořit nový obsah, rozvíjet svou komunitu a měnit své stávající zákazníky v opravdové skalní fanoušky?

  • 4

    Nevíte, jak přesvědčit zákazníka, aby koupil, a celkově nejste spokojení s počtem prodejů?

Odpověděli jste na některou z mých otázek: ANO! PŘESNĚ TOHLE ŘEŠÍM!”?
 
V tom případě věřím, že můj trénink pro vás bude poklad.
 
A řeknu vám PROČ:
 
V momentě, kdy ovládnete strategii jak získávat investici do reklamy okamžitě zpátky (či dokonce na reklamě vydělávat), přestanete být závislí na pochybných zdrojích návštěvnosti a konečně budete schopní vybudovat rychle a efektivně obří e-mailovou databázi, která bude vydělávat peníze.
 
Samozřejmě, byznys není pouze o e-mailech, ve skutečnosti je o lidech a o vztazích s nimi. A proto je nesmírně důležité zautomatizovat získávání nových zákazníků tak, abyste se mohli přestat za zákazníky honit. Díky tomu získáte čas na rozvoj vlastní komunity, budování značky experta a tvorbu opravdových fanoušků.
 
Protože až v momentě, kdy kolem podnikání vytvoříte silnou komunitu (viz 1000 opravdových fanoušků) a zároveň pochopíte princip KOLA ZISKU, teprve v tu chvíli začne vaše podnikání nabírat mnohem vyšší obrátky.
 
Osobně si dávám pevný závazek, předat vám krok za krokem to nejlepší, co jsem se o online podnikání za posledních 5 let naučil. To vám tady a teď slibuji.

Absolvujte celý trénink, až potom se rozhodněte! Máte mojí 60 denní garanci vrácení peněz

Vstupte do tréninku nyní, projděte si celý trénink, odneste si z něj naprosté maximum a pokud vás nepřesvědčí o tom, že se vaše investice vrátí stokrát, napište mi a vrátím vám celou částku zpět. Je to vážně jednoduché, stačí když mi po skončení napíšete e-mail: “Sorry Pavle, nebylo to to, co jsem si představoval” a vrátím vám bez průtahů zpátky celou vaši částku.

Ne, není v tom žádný háček. Svým tréninkem jsem si absolutně jistý! Dokonce až tolik, že můžu dát tuto garanci:

V případě, že nebudete plně spokojení, napište mi, peníze vám vrátím v plné výši a všechno mé know-how z tréninku vám přesto zůstane.

Pavel Říhaautor tréninku

Odpovědnost zkrátka beru na svá bedra. Nemůžete ztratit, můžete jen získat. A to hodně. Pojďte se mnou do toho!

"Moc děkuji za trénink Strategie online milionářů. Měl se stát, a také se stal, významnou součástí rozjezdu mé kariéry. Opět jste dal víc, než jste sliboval. Váš trénink měl "hlavu a patu". Už se nezabývám nedůležitými věcmi, které mně vždy převálcovaly. Ukázal jste mi, že vystačím s tím, co momentálně mám k dispozici (telefon, notebook a minimální zkušenosti). Nejvíc se mi líbila Strategie automatizace, a Zisková kampaň. Celý ténink hodnotím očima úplného začátečníka, ukázal mi postupy a nástroje, o kterých jsem neměla ani tušení a také to, kde mám mezery, a co všechno se musím doučit. Takže se zatím stále v problematice "orientuji" a s konktrétními výsledky se jistě brzy pochlubím. Trénink Strategie online milionářů přinese začátečníkům i "rozjetým" podnikatelům spoustu AHA momentů, užitečné rady i konkrétní postupy, jak svou práci maximálně, a celkem jednoduše, zefektivnit. Pavle, klobouk dolů před Vašimi znalostmi a snahou pomáhat všem, kteří se nebojí vzít svůj úspěch do vlastních rukou!"

Michaela Pačesováporadce v oboru přírodní medicíny

Vstupem do tréninku STRATEGIE ONLINE MILIONÁŘŮ získáte:

  • 7 pokročilých lekcí tréninku Strategie online milionářů

    Získejte VIP vstupenku do kuchyně mého online marketingu, sdílím zde svůj v praxi ověřený systém, jak lze dokonce i v jedné osobě (či malém týmu) dosahovat každoročně mnohamilionových online zisků a přitom mít dost času na sebe i na život. V 7 lekcích tréninku a konkrétních ukázkách z praxe vám představím pokročilý systém, který pokud uvedete v praxi, umožní vám rychle vybudovat obří e-mailovou databázi, proměnit kontakty v nové zákazníky a vytvořit komunitu, která o vás mluví a kupuje opakovaně.
  • Doživotní přístup k online členské sekci

    Ke všem lekcím se můžete kdykoliv vracet ve své členské sekci a postupně všechno, co se naučíte zavést do praxe.
  • Pracovní sešity pro vaše poznámky a PDF slidy ke každé lekci

    Spolu s každou lekcí získáte i pracovní sešit, ve kterém přehledně uvidíte jednotlivé slidy lekcí a můžete k nim doplňovat svoje vlastní poznámky.
  • MP3 audio-verzi každé lekce pro snadný poslech na cestách

    Nemáte čas koukat na video? Posloucháte rádi třeba v autě nebo ve vlaku? Veškeré své lekce si můžete stáhnout také jako audio.
  • BONUSY: Případové studie & konkrétní ukázky z mého podnikání

    Všechno, co se v tréninku naučíte, vám v praktických bonusech ukážu na mém vlastním podnikání. Uvidíte přesný postup, který mi osobně generuje za týden víc než 3000 e-mailových kontaktů, stejně tak i způsob, jak vytvářím obratem první zisky a získávám 142% investice do reklamy zpět. Ukážu vám nástroje, jak buduji svoji komunitu. Dám vám přesné tipy z praxe, projdeme si přesná čísla, vzory webů, emailů i FB reklamy.
  • SPECIÁLNÍ BONUS: Online trénink Webinář, který prodává

    Aneb rychlý trénink o tom, jak vytvořit a odvysílat webinář po technické i obsahové stránce.

Cena tréninku je

9.990 Kč

(vč. DPH)

"Treningu som sa zucastnil, lebo ma velmi zaujima online podnikanie a jeho moznosti. Pacila sa mi intenzivna a zrozumitelna forma podania a mnozstvo informacii. Kurz mi pomohol k lepsiemu ujasneniu si niektoych veci. Davam si aj na zaklade informacii z tohto treningu dokopy plan na svoje buduce online podnikanie. Nielen tento trening - ale aj dalsie Pavlove kurzy, AHA rana atd .. vrelo odporucam" vsetkym, ktori maju zaujem zacat podnikat v tejto oblasti, pripadne chcu svoje uz existujuce podnikanie rozsirit o dalsie moznosti

Peter Revesúčastník tréninku

Vyplňte svou přihlášku zde a získejte ten nejpraktičtější trénink, který jsem kdy o online marketingu vytvořil.

Proč je trénink skvělou investicí
do vašeho podnikání?

Trénink Strategie online milionářů je jedinečný tím, že zcela odkrývá moji online strategii pro rok 2017. Žádné žvásty, žádná teorie. Neučím zde nic, co bych sám nedělal v praxi. V tréninku jdu maximálně do hloubky a vše co učím, ukazuji na konkrétních případových studiích z mého podnikání. Uvidíte moje přesné weby, emaily i mojí FB reklamu. Popíšu vám do detailu, proč jsem je vytvořil zrovna takhle, jak na sebe navazují a proč fungují. Jsem si jistý tím, že praktičtější trénink, než je "Strategie online milionářů" jsem ještě nenatočil. Nezatajil jsem nic, a nyní je celá moje strategie, která vydělává miliony korun ročně, dostupná vám, kteří se pro ni rozhodnete. Slibuji vám, že pro vaše podnikání bude trénink zlatý poklad, anebo vám vrátím vaše peníze!

Pavel Říhaautor tréninku