Nevíte si s něčím rady?
Zde jsme pro Vás připravili nejčastější otázky:
Jak se přihlásím do členské sekce PZE?
https://placenzaexistenci.cz/klub-nastenka/
Login je Vaše emailová adresa, v případě zapomenutí hesla stačí kliknout na "Zapomněli jste heslo?" a do emailu Vám přijdou potřebné instrukce.
Kolik stojí členství v PZE?
Tato žádost o pozvánku do klubu Vás k ničemu nezavazuje a na jejím základě obdržíte podrobné informace o fungování klubu, o jeho přínosu pro Vás i o cenách různých variant členství.
Mohu přerušit své členství v PZE? Jak to mám udělat?
Menu Můj profil => Zrušit členství => Dočasně pozastavit členství.
Jakmile tuto možnost vyberete, tak se Vám otevře formulář, ve kterém jsou veškeré další informace.
Mám měsíční/čtvrtletní/roční členství v Mentoring klubu, jak mohu nejsnadněji změnit na měsíční/čtvrtletní/roční členství?
Ztratil jsem přístupové údaje, co mám dělat?
Zaplatil jsem si trénink / program a nepřišly mi přístupové údaje, co s tím?
Mohu si změnit heslo do členské sekci?
Mohu platit program Milionová výzva na splátky?
Mohu platit program Prodejní text za 30 dní na splátky?
Mohu platit program Ziskový klub na splátky?
Teď nemám peníze, mohu zaplatit později?
Je platba u vás bezpečná?
Nechci platit kartou, je možné platit převodem? Jak to mám udělat?
Byla mi z karty stržena částka za členství v klubu a já nechci pokračovat, můžete mi to vrátit?
V tomto případě tedy postupujeme podle zákona a to tedy tak, že peníze vracíme do 14 dnů od objednání produktu, což se vztahuje jen na první platbu, jakmile je produkt čerpán více než 14 dnů, což u opakované platby je, protože nejkratší frekvence placení je 30 dnů, nárok na vrácení platby už klient nemá.
Pokud Vám tedy byla platba stržena a nevíte jak předejít dalšímu strhávání, nemusíte čekat na další email s upozorněním na stržení další platby a můžete své členství okamžitě ukončit ve členské sekci, kde rozkliknete menu Můj profil, v něm vyberete Zrušit členství a dostanete se do prostředí, kde si můžete vybrat možnost Zrušit, případně jen dočasně pozastavit členství. Pokud si s tím nevíte rady a je to pro Vás komplikované, tak nám napište na podpora@placenzaexistenci.cz a požádejte o ukončení automatického strhávání, tedy i členství v klubu, a my se o to postaráme.
Přišla mi upomínka, že jsem nezaplatil/a, ale já jsem platbu již odeslal/a, co s tím?
Nemohu najít fakturu, poradíte mi kde jí najdu?
Potřebuji změnit fakturační údaje na faktuře, co pro to mám udělat?
Chtěl bych vrátit peníze za trénink, mám na to nárok? Co pro to mám udělat?
Zůstane mi po ukončení programu k němu přístup?
Nemohu se připojit do FB skupiny k mému kurzu, žádost se stále zpracovává.
Nabízím zboží a ne službu, jsou pro mě vaše programy vhodné?
Jak udělat, aby mi od Vás nechodily emaily?
Potřeboval/a bych se spojit s Pavlem, co pro to mám udělat?
Nemohu se připojit na živou akci, k Insider Mentoringu, kde najdu link?
Také odkaz najdete vždy v příslušné členské sekci nebo FB skupině. Pokud se Vám nepodaří ho tam najít, napište ve skupině, určitě ho v odpovědi na Váš příspěvek dostanete hned několikrát.
Nakonec můžete napsat na podpora@placenzaexistenci.cz , odpověď ale nemusíte dostat obratem, pokud je tedy těsně před událostí, na kterou se pokoušíte dostat, vřele doporučujeme výše zmíněný postup, zvýšíte tak svou šanci dostat se na událost včas.
Je cena uvedená u tréninku/programu konečná a s DPH?
Jste firma sídlící v UK, musím se po zakoupení vašich kurzů stát identifikovanou osobou a dodaňovat vaše kurzy?
Webináře / on-line vzdělávací programy a tréninky pro fyzické osoby nepodnikatele
V oblasti DPH je vždy nezbytné určit, kde má daná služba MÍSTO PLNĚNÍ. Školení formou webinářů a on-line tréninků poskytované konečným zákazníkům (tj. osobám, které nepodnikají), má MÍSTO PLNĚNÍ tam kde je usazen poskytovatel (viz §9 odst. 2 zákona o DPH). V našem případě tedy v Británii, proto se nemusíme v Česku či na Slovensku registrovat.
Možná někoho může mást to, že v současnosti platí, že všechny firmy bez ohledu na sídlo prodávající digitální produkty zákazníkům v EU se musí buď registrovat k DPH ve všech zemích, kam prodávají, anebo využít tzv. MOSS (Mini One Stop Shop) a registrovat se v jedné zemi EU dle svého výběru a účtovat DPH ve výši platné v dané zemi. Pokud bychom provozovali např. e-shop plný eBooků nebo hudby, měli bychom problém. Příslušnost nebo nepříslušnost k DPH je totiž i zde určena MÍSTEM PLNĚNÍ – a to u elektronicky poskytovaných digitálních produktů je vždy v bydlišti kupujícího (viz §10i zákona o DPH). Nicméně poskytování on-line školení (webinářů, vzdělávacích programů) nespadá do kategorie elektronicky poskytovaných digitálních produktů, protože není automatizované s minimálním lidským zásahem, ale protože právě naopak role našich lektorů/expertů je zcela zásadní (viz čl. 7 Nařízení Rady EU 282/2011, kterým se stanoví prováděcí opatření ke Směrnici o DPH). MÍSTEM PLNĚNÍ je tak v případě webinářů / on-line vzdělávacích programů a tréninků vždy sídlo poskytovatele, nikoliv bydliště zákazníka.
Webináře / on-line vzdělávací programy a tréninky pro podnikající fyzické osoby neplátce (nebo právnické osoby neplátce)
Může se stát, že náš webinář navštíví například podnikatel, který je neplátcem. Nepředá nám tedy své DPH číslo, a tedy my se k němu z pochopitelných důvodů chováme, jako kdyby šlo o konečného zákazníka. Z jeho perspektivy je však samozřejmě pochopitelná obava, zda by se neměl stát osobou identifikovanou k dani (IO) a českou/slovenskou DPH samovyměřit. Ovšem dokonce ani v jeho případě MÍSTEM PLNĚNÍ přijaté služby (webináře/on-line vzdělávacího programu) není Česká republika (Slovensko), ale je to opět místo, kde je usazen poskytovatel, tedy Británie. Zde lze upozornit na rozhodnutí Soudního dvora EU C‑568/17 Geelen, který určil, že vzdělávací, zabavní a podobné akce (semináře) pro veřejnost mají MÍSTO PLNĚNÍ tam, kde se fyzicky konají, ale jsou-li provozovány prostřednictvím webu, pak tam, kde je usazen poskytovatel.
Přesto: pokud patříte mezi skutečně obezřetné, ověřte si s Vaším správcem daně, zda výše zmíněné rozhodnutí Geelen akceptuje. Setkali jsme se v naší praxi i s případy, kdy správce daně nepovažoval toto rozhodnutí za důležité a vyžadoval registraci jako IO a samovyměření DPH. Pokuste se mu v takovém případě vysvětlit, že rozhodnutí Soudního dvora EU jsou v oblasti DPH závazná a nelze je jednoduše přehlížet. Jsme připraveni kdykoli Vám nabídnout svou pomoc, pokud budete pro svého správce daně potřebovat bližší vysvětlení této problematiky.
Shrnutí
Vzhledem k výše uvedenému žádný náš klient nemá povinnost doplácet DPH ani se registrovat jako IO, jelikož MÍSTEM PLNĚNÍ – tedy místem poskytování služeb v podobě webinářů a on-line vzdělávacích programů a tréninků - je vždy sídlo poskytovatele. Nebude však na škodu ověřit si postoj Vašeho správce daně, pokud jste podnikatelem či právnickou osobou. Současně platí, že při prodeji webinářů a on-line vzdělávacích programů a tréninků, námi není a nebude účtována česká/slovenská DPH, protože účtována být nemá.
- Jednoduše vyplňte formulář níže, my se Vám ozveme zpět.
- Napište na email podpora@placenzaexistenci.cz, na veškeré otázky se snažíme odpovídat maximálně do 24 pracovních hodin.
Kontaktujte naši zákaznickou podporu:

Zde je pár způsobů, jak být s Pavlem Říhou ve spojení:
Krok 1: Přidejte se do skupiny Placen za svou existenci na Facebooku, ve které se víc než 2641 lidí s vizí proměnit svou vášeň v podnikání podporuje a vzájemně posouvá vpřed k vytouženým výsledkům.
Krok 2: Spojte se s Pavlem na sociálních sítích:
Krok 3: Požádejte o pozvánku do Mentoring Klubu PLACEN ZA SVOU EXISTENCI. Spolu se 331 členy uvnitř klubu dlouhodobě pracujeme na tom, aby si zhmotnili podnikání, které je skutečně baví, mění svět a zároveň vydělává peníze. Jako člen Mentoring Klubu získáte 20+ tréninků na klíčová témata podnikání a online marketingu (dohromady přes 143 video lekcí), ale hlavně dlouhodobou podporu od Pavla Říhy a dalších 331 nových přátel na vaší cestě za životním stylem "Placen za svou existenci", který dává nejen SMYSL, ale také SVOBODU! Požádejte o pozvánku do klubu zde...
