Jen za 990 Kč!

Jak navrhnout cestu zákazníka
a přivést ho k nákupu

Příprava strategie, která bude návštěvníky proměňovat
v zákazníky, je zárukou úspěšné automatizace vašich prodejů.

 

Pomáhá nejen vše zorganizovat, ale hlavně vymyslet tak,
aby to fungovalo.

 

Jenže kde začít? Jak nad strategií nestrávit zbytečně moc času a jak nakonec nemít jen jednu velkou nepřehlednou změť chaosu?

Začněte s tím nejšikovnějším nástrojem, jaký jsem objevil.
Je geniální, a dokonce zdarma.

Každý můj projekt začínám tímto plánem. Když chci něco prodat, vždy začínám od návrhu cesty zákazníka. Právě nad ním to totiž začne dávat smysl. Přichází ty nejlepší nápady, vidím souvislosti a dochází mi, co v tu chvíli nejlépe zákazníkovi nabídnout.

Není to ale jen o vymýšlení rozestupu e-mailů, akcí a dalších strategiích. Návrh celé cesty vám pomáhá udržet si přehled, řád a nevynechat nic důležitého.

Je to bez nadsázky jeden z nejzásadnějších dokumentů každého projektu. Malého i velkého.

Jenže vytvořit úspěšnou cestu zákazníka tak, aby fungovala, není jednoduché. Většina návrhů nakonec své majitele jen plete a rozčiluje. (O tom bych mohl vyprávět!)

Především návrhy na papíru nejsou vůbec praktické. Uděláte pár oprav a úprav a papír je nečitelný. A vy byste měli dělat opravy a úpravy, pokud chcete stvořit něco pořádného. Tabule? Ta zvládne udržet jediný (menší) návrh. S grafickými programy je zase zbytečná spousta práce. 

Zkrátka a dobře, když jsem objevil tento nástroj, skákal jsem radostí. 

Konečně jsem měl přesně to, co jsem potřeboval. Velmi jednoduchého, rychlého a efektivního pomocníka, se kterým mohu vytvářet hromady map na pár kliknutí.

Jsem z něj nadšený ještě dnes.

Právě proto vznikl online trénink, který je zaměřený výhradně na tento skvělý nástroj (ale můžete ho využít i jako obecného průvodce návrhem cesty zákazníka). Naučíte se vytvářet i velmi komplikované mapy a prozradím vám všechny vychytávky. 

Nepotřebujete žádné speciální dovednosti, vše vám ukážu. Samozřejmě spolu s řadou tipů a rad k vytvoření efektivní cesty, která vám pomůže dovést co největší počet zákazníků až k cíli: ke tlačítku KOUPIT. 

Trénink “Navrhujeme cestu zákazníka” obsahuje:

  • 56 minut rozdělených do 6 výukových částí.
  • Tip na nejlepší online nástroj zdarma, se kterým zvládnete vytvořit návrh cesty zákazníka rychle a přehledně.
  • Průvodce kompletním ovládáním tohoto nástroje.
  • Vše uvidíte rovnou v praxi. Ukážu vám, jak já sám postupuji krok za krokem při tvorbě cesty zákazníka. Získáte cenné rady a postřehy z mé praxe.

Po tréninku s jistotou dokážete:

  • Navrhnout, kudy by měla postupovat cesta zákazníka až k úspěšnému prodeji.
  • Vytvořit mapu tak, abyste se orientovali i v těch nejdetailnějších a nejdelších nákresech.
  • Budete vědět, kdy je správný čas na výhodnou akci či e-mail.
  • Naučíte se vytvářet šablony map, díky kterým budete pracovat velmi rychle.
  • Ukážeme si, jak mapy sdílet s dalšími členy týmu.
  • A co opravdu stojí za to: povíme si o analýze skutečného chování zákazníků. Aneb sledujte, kterými cestami na mapě lidé ve skutečnosti nejvíc chodí a využijte to ve svůj prospěch.

 

Vstupte jen za 990 Kč.

Pokud bych měl vybrat několik klíčových dovedností, které jsou podnikateli podceňovány, návrh cesty zákazníka bude na předních příčkách. 

Věřte mi, když začnete návrhy vytvářet efektivně, objevíte svá slepá místa. A řadu přehlížených příležitostí. Už se vám nestane, že zapomenete na něco mimořádně důležitého a budete si druhý den rvát vlasy.

A pokud se rozhodnete sledovat statistiky chování zákazníků, objevíte úplně nový svět. Najdete mnoho odpovědí na své otázky a ještě víc podkladů pro lepší budoucnost vašeho podnikání.

Stojí to za to. Tak se mnou pojďte objevit nástroj, který vám (stejně jako mně) fantasticky zpříjemní celé podnikání a bude vaší mapou k vyšším ziskům.