
PAVEL ŘÍHA PŘEDSTAVUJE:
6-KROKŮ, JAK VYTVOŘIT VSTUPNÍ STRÁNKU S 47% KONVERZÍ
Jak proměnit návštěvnost vašeho webu v e-mailovou databázi, která vydělává peníze...

Nechtějí vám návštěvníci webu dát svůj e-mail? Nestahují si váš "magnet na zákazníky"? Vaše e-mailová databáze roste velmi pomalu a zisky stagnují?
Za poslední roky jsem pomohl stovkám zákazníků rozjet vlastní online byznys a nefunkční vstupní stránka bývá hlavní důvod, proč se lidem nedaří svou e-mailovou databázi budovat...
Pravdou je, že e-mailová databáze může vaše podnikání od základu změnit. Abyste ji vytvořili, je však třeba znát principy, jak vytvořit vstupní stránku, která bude lidi přitahovat a veliké procento návštěvníků stránky vám dá svoje e-maily.
Nyní mi dovolte zeptat se vás:
- Co kdybyste nikdy více neřešili "příliš malou e-mailovu databázi"?
- Co kdybyste dokázali přitáhnout pozornost zákazníků líp než vaše konkurence (protože už přesně víte, čím je zaujmout a získat od nich kontakty)?
- Co kdybyste zvedli konverzi vstupní stránky z běžných 5-10% až na 47% konverzi, aniž byste přitom vynalézali to, co vymyslel někdo před vámi?
Znamená to, že by potom vaše e-mailová databáze rostla 5x-7x rychleji, a vy byste nové zákazníky nacházeli mnohem snáze? Věřte mi, že ano!
To je důvod, proč vznikl trénink
VSTUPNÍ STRÁNKA S 47% KONVERZÍ
[KONVERZE = kolik procent návštěvníků webu vám dá svoji e-mailovou adresu]
Chtěl jsem předat svůj osobní návod, jak vytvářím vstupní stránky, díky kterým jsem vytvořil e-mailovou databázi s více než 90 tisíci kontakty. Trénink VSTUPNÍ STRÁNKA S 47% KONVERZÍ je praktický checklist, který já i můj tým používáme k tomu, aby každá z našich vstupních stránek získávala maximální počet nových kontaktů.
Zachycuji přesný proces, jak připravit design, strukturu a obsah vstupní stránky, provádím vás za ručičku a zároveň všechno ukazuji na konkrétních příkladech.
Dohromady si krok za krokem projdeme 10+ mých historicky nejúspěšnějších vstupních stránek s neobvykle vysokými konverzemi, a na nich vám ukážu přesné principy a praktické kroky k tomu, aby se i vaše vstupní stránka stala zaručeným magnetem pro vaše nové e-mailové kontakty.
Zároveň se nebojte, že byste cokoliv z toho, co v tréninku zazní, zapomněli... Součástí je totiž také praktická a skvěle funkční myšlenková mapa, kde najdete přehledně vše, co v tréninku zazní (včetně ukázek). Podle této myšlenkové mapy pak můžete postupovat bez obav, že byste něco zapomněli, kdykoliv budete novou vstupní stránku vytvářet...

Trénink "VSTUPNÍ STRÁNKA S 47% KONVERZÍ" obsahuje:
- 6 video-lekcí a 132 minut o tom, jak vytvořit vstupní stránku, která sbírá maximální množství e-mailů
- Praktické ukázky našich 10+ historicky nejúspěšnějších vstupních stránek s více než 40% konverzí
- Hlavní rozdíl mezi Prodejní, Úvodní a Vstupní stránkou a důvod proč chybné pochopení těchto stránek radikálně sníží výkon online byznysu
- Tipy na praktické nástroje, které vám pomůžou s tvorbou vstupních stránek (a které my sami používáme)
- 7 smrtelných chyb, kterých se na vstupní stránce dopouštíte nejspíše i vy
- Vytvořit si nadprůměrně efektivní vstupní stránku pro váš ebook zdarma, nebo jiný magnet na zákazníky
- Navrhnout strukturu a rozložení vstupní stránky, aby vedlo k maximální konverzi
- Vytvořit design vstupní stránky, aby vaše zákazníky přitahoval a vedl je k zadání e-mailu
- Napsat texty pro svou vstupní stránku tak, aby návštěvník hned věděl, že si prostě potřebuje stáhnout to, co vaše vstupní stránka nabízí
- Vyvarovat se zbytečných chyb, kvůli kterým je 90% vstupních stránek k ničemu (a získat tak nemalý náskok nad konkurencí)
Vsadím se, že trénink předčí všechna vaše očekávání!
Vše, co se zde naučíte, jsem sestavil tak, aby vám to dalo opravdový přínos a trénink byl pro vás maximálně praktický.
Provedu vás krok za krokem vším, co musíte o vstupní stránce vědět, ukážu vám na konkrétních příkladech z praxe, co funguje mně, a vysvětlím přesný princip, proč to funguje. Pak vám dám svou myšlenkovou mapu (stejnou, jakou používám já a můj tým při přípravě vstupních stránek), díky které pro vás bude otázkou pár minut efektivní vstupní stránku vytvořit (a získat i 47% konverzi)...

Nepřipravujte svou novou vstupní stránku
bez tohoto tréninku!
Vážně... Nedělejte to.
Proč ztrácet svůj vlastní čas vytvářením vstupní stránky, která nefunguje tak dobře, jak by mohla? Proč se denně připravovat o desítky (či dokonce stovky) nový e-mailových kontaktů a ve výsledku tím přicházet o klienty i značné peníze?
Faktem je, že konverze vaší vstupní stránky je v online marketingu jedním z nejdůležitějších čísel, které je potřeba neustále zvyšovat.
Tento trénink vám konverzi vstupní stránky zvýší během chvilky, a pokud je vaše vstupní stránka zatím "běžný průměr", je možné, že růst vaší e-mailové databáze 5x-7x znásobí.
VSTUPNÍ STRÁNKA S 47% KONVERZÍ je konkrétní trénink z praxe, ve kterém jdem rovnou k věci. Něco jako checklist, který vám pomůže udělat vše maximálně efektivně...

Jaké by to bylo radikálně zvýšit výkon vaší vstupní stránky?
...přivést mnohem více lidí do e-mailové databáze, no, a tyto nové kontakty pak proměnit ve věrné zákazníky, kteří nakupují opakovaně a přináší do vašeho podnikání zisk.
Tento trénink vám ušetří moře času, pomůže vám zlepšit vaši vstupní stránku, tím přinese růst vaší e-mailové databázi, a v důsledku vydělá víc peněz, než si nyní dovedete představit.
V podnikání přes internet vše začíná vstupní stránkou. Pokud toto nefunguje, jak má, je to průšvih.
Vstupní stránkou totiž začíná celý váš prodejní proces. Zvyšte počet "vstupů" a zvýší se celý zisk.
Nechci vám nic ovšem nutit. Rozhodnutí je teď na vás.
Získejte přístup k tréninku samostatně,
nebo jako součást Mentoring klubu PZE: